Vitapur asigură livrarea produselor prin curier rapid, iar 95% dintre comenzi sunt livrate în 2-3 zile.

95% dintre produsele comandate vor fi livrate în termen de 2-3 zile, maxim 15 zile lucrătoare. Excepţie fac doar produsele realizate la comandă sau care nu se află în prezent în stoc. Dacă livrarea nu este posibilă în intervalul de timp estimat, îți vom comunica cea mai apropiată dată de livrare. 


Întârzieri sau indisponibilitatea produselor

Ne străduim în permanenţă să fim mai buni, pentru tine. Însă, uneori apar situaţii pe care nu le putem controla sau gestiona.
În cazul în care produsul comandat nu mai este disponibil în perioada de livrare estimată, te vom informa în cel mai scurt timp și ne rezervăm dreptul de a nu finaliza comanda. În aceste cazuri, îți returnăm orice sume de bani pe care le-ai achitat în avans.

Produse care lipsesc din stoc
Uneori, este posibil ca un produs să nu mai existe momentan în stoc, lucru menţionat în magazinul online lângă descrierea produsului. Dacă vrei să afli când acel produs va fi din nou disponibil, ne poţi trimite un e-mail la [email protected]. Produsul care nu se mai află în stoc nu poate fi comandat din magazinul online.

Returnarea unui produs
Cumpărătorul are dreptul de a refuza achiziţia în termen de 14 zile de la primirea produselor oferind o declaraţie de retragere din contract, fără a fi nevoit să ofere justificarea opţiunii sale, potrivit Legii pentru Protecţia Consumatorului. Notificarea de retragere poate fi transmisă companiei printr-un formular sau prin redactarea unei declaraţii fără echivoc ce precizează clar retragerea din contract şi trimiterea sa prin e-mail la [email protected].

Costurile pe care consumatorul are obligaţia de a le achita în urma retragerii dintr-un contract sunt costurile de returnare a produselor (care se impun în baza listei de preţuri practicate de serviciul livrări). Produsele trebuie să fie returnate vânzătorului în cel mult 14 zile de la transmiterea notificării de retragere din contract.
Consumatorul nu are dreptul de a se retrage dintr-un contract în cazul în care produsele sunt fabricate la comandă, pentru a satisface necesităţile consumatorului, şi astfel inadecvate pentru returnare datorită specificului acestora (de ex., când se comandă produse cu dimensiuni diferite de cele standard).

Produsele primite trebuie să fie returnate nedeteriorate şi în cantitatea nemodificată, exceptând cazurile în care produsele sunt distruse, defecte, pierdute sau au scăzut în cantitate fără a purta consumatorul vina pentru aceste urmări.
Consumatorul nu are permisiunea de a folosi produsele după bunul plac până în momentul retragerii dintr-un contract.
Consumatorul poate inspecta şi testa produsele în limite rezonabile pentru a determina dacă sunt sau nu potrivite pentru acesta. Testarea produselor în afara limitelor prevăzute este considerată „utilizare” a produselor, în urma căreia consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract.

În situaţia retragerii dintr-un contract pentru care s-a utilizat un cod de cupon sau o reducere, utilizatorul nu va primi înapoi beneficiile, acestea fiind considerate reduceri. În contul bancar al utilizatorului se returnează doar suma plătită. Suma plătită este returnată în contul bancar al utilizatorului.
Returnarea plăţilor se va realiza în cel mai scurt timp posibil, însă fără a depăşi 14 zile de la primirea notificării de retragere din contract. Pentru a asigura certitudinea, acurateţea şi punctualitatea returnării şi a se păstra o evidenţă a plăţilor, suma achitată este returnată cumpărătorului doar prin virament în contul său bancar. Suma achitată nu se va returna în numerar.

Adresă de returnare (a produselor):

Vitapur Home SRL, Str. Complexului nr. 3 (in incinta Romari), Chiajna, Ilfov, depozit Tauros.


Defecţiuni la nivelul produselor

Când se consideră că un produs are defecte?
•    Dacă produsul nu prezintă caracteristici necesare pentru utilizarea sa normală;
•    Dacă produsul nu prezintă caracteristici necesare pentru utilizarea sa specială, care a constituit motivul de achiziţie al cumpărătorului, motiv cunoscut acestuia/care ar fi trebuit cunoscut de către acesta;
•    Dacă produsul nu prezintă caracteristicile şi calităţile care au fost promise în mod indirect sau direct în scris.
•    Dacă furnizorul a livrat un produs care nu corespunde motivului sau modelului, exceptând cazurile în care motivul sau modelul a fost ilustrat doar cu scop orientativ.

Evaluarea adecvării produsului

Adecvarea produsului este evaluată prin compararea sa cu alte produse de acelaşi tip fără defecte, precum şi cu declaraţiile producătorului şi indicaţiile propriu-zise de pe produs.

Răspunderea pentru eventuale defecte ale produselor

Furnizorul are obligaţia de a livra bunuri potrivit contractului şi este răspunzător pentru orice defecte ale produselor, în conformitate cu Legea pentru Protecţia Consumatorului. Cumpărătorul îşi poate exercita drepturile semnalând defecte ale produselor în cazul în care furnizorul este notificat în legătură cu defectele în cel mult două luni de la data constatării defectelor la nivel de produs, însă fără a se depăşi doi ani de la data livrării produselor.

Cumpărătorul, care a notificat în timp util furnizorul cu referire la defect, are dreptul de a solicita furnizorului:

•    Să remedieze defectul sau
•    Să returneze o parte din plată pentru a acoperi defectul sau
•    Să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecte sau
•    Să returneze suma achitată.

Comunicarea defectului semnalat la un produs

Cumpărătorul trebuie să notifice furnizorului eventuale defecte ale unui produs, incluzând o descriere detaliată a defectului, în perioada de timp prevăzută de lege.
Cumpărătorul este obligat să permită furnizorului să inspecteze produsul.
Legea pentru protecţia consumatorului defineşte dreptul de a declara cu lux de amănunte un produs defect.

Taxele poştale sunt în toate situaţiile achitate de către expeditor, dacă nu s-a convenit diferit în prealabil. Nu acceptăm colete rambursabile.

Bunurile returnate vor fi trimise prin curier rapid  la adresa:

Vitapur Home SRL, Str. Complexului nr. 3 (in incinta Romari), Chiajna, Ilfov, depozit Tauros.

Vă rugăm să trimiteţi o notificare aferentă, înainte de a returna produse, prin email la adresa: [email protected]